Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności Komendy Powiatowej Policji w Mogilnie

Komendant Powiatowy Policji w Mogilnie decyzją z dnia 20 lipca 2020 powołał koordynatora do spraw dostępności: 

  • podkom. Tomasz Bartecki - Rzecznik Prasowy KPP w Mogilnie, nr tel. 47 75 272 15  

Do zadań koordynatora ds. dostępności KPP w Mogilnie należy w szczególności: 

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez KPP w Mogilnie.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Komendę Powiatową Policji w Mogilnie zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. 
  3. Monitorowanie działalności KPP w Mogilnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 02.10.2020
Data modyfikacji : 02.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Mogilnie
Osoba udostępniająca informację:
Tomasz Bartecki stanowisko samodzielne podległe Komendantowi
Osoba modyfikująca informację:
podkomisarz Tomasz Bartecki
do góry